بیمه - بیمه عمر - بیمه عمر پاسارگاد - نماینده بیمه - جذب نماینده بیمه

  • ۰
  • ۰

دوره تخصصی آموزش بیمه برگزاری می شود.
در این دوره شما آشنا می شوید:
بیمه چیست؟
من چگونه می توانم از بیمه درامد زایی داشته باشم؟
چطور پاره وقت از بیمه درآمد زایی کنم؟
چطور تمام وقت از بیمه درآمد زایی کنم؟
من یک زن خانه دار هستم چطور می توانم از بیمه درآمد زایی کنم؟
من یک دانشجو هستم چطور می توانم از بیمه درآمد زایی کنم
داوطلبان بعد از دوره های آموزشی و اخذ شرایط لازم به بیمه مرکزی برای آزمون و دریافت کد رسمی از بیمه مرکزی معرفی می شوند.
بعد از این دوره درآمد عالی داشته باشین.
تجت پوشش بیمه قرار می گیرید.
از وام حمایتی برخوردار می شوید.

  • ۹۸/۰۲/۰۲
  • محمد یوسفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی